Thursday, January 13, 2011

RESOLUSI Pertama 2011 ...

Assalamualaikum, 2011 ni bercita2 nak mempertingkatkan ilmu yg masih kurang dan cetek ni walaupun dah suku abad berkerja,masih banyak lagi yg belum tahu dan banyak lagi yg perlu belajar. Buat permulaan blog aku yg lama terbiar perlu di baikpulih. Mula-mula memang aku blur tentang hal blog memblog ni. Terima kasih pada Cikgu Emy yg mengajar aku dari tak kenal kepada terus jatuh cinta akan aktiviti blog-memblog ni. Baru2 ni aku terbaca satu blog yg sangat bagus bagi org yg seperti aku yg baru mula nak mengenal apa itu blog.Bagi sesiapa yg teringin nak buat blog sendiri,sila lihat disini tutorial untuk membuat blog dari A-Z yang begitu mudah untuk difahami.Aku sentiasa berdoa agar hati ini sentiasa terang dan mudah untuk menerima segala ilmu dunia dan akhirat. Ameen...


"Wahai Tuhanku ,Tambahkanlah Ilmuku" Surah Thoha Ayat 114

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails